شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۸:۳۵

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان :
سونامی نابودی سازندگان تجهیزات نفت و حفاری در راه است

ایران دریلینگ: رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: با این شیوه که به سازندگان و صنایع فعال در حوزه نفت هیچ پرداختی در قبال تولیداتشان انجام نمی‌شود، قطعا شاهد سونامی نابودی واحدهای تولیدی و صنایع کوچک فعال در حوزه نفت خواهیم بود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از ایسنا، علی کرانی با اشاره به طلب معوق سازندگان از شرکت‌های بزرگ نفت و حفاری اظهار کرد: متاسفانه شرایط واحدهای تولیدکننده و فعال در حوزه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوب نیست و عدم پرداخت مطالبات آن‌ها از سوی شرکت‌های بزرگ مانند شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران مشکل ساز شده است. وی افزود: اگر چنین شرایطی ادامه پیدا کند، قطعا در بخش صنایع کوچک استان شاهد سونامی نابودی این صنایع و از بین رفتن اشتغال ایجادشده توسط آن‌ها خواهیم بود.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: بخشی از طلب سازندگان مربوط به سال 95 است که از آن زمان تا کنون پرداخت نشده و موجب شده تا دیون معوق شرکت‌هایی مثل حفاری و نفت روز به روز سنگین‌تر شود. کرانی با بیان این‌که هیچ روزنه امیدی برای فعالیت سازندگان تجهیزات صنعت نفت و حفاری وجود ندارد، عنوان کرد: استان خوزستان با سایر استان‌ها متفاوت است زیرا بیشتر سازندگان در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کار می‌کنند اما استان‌های دیگر اگر حتی واحد تولیدکننده‌ای داشته باشند، بر روی منابع دیگر متمرکز شده‌اند و در این زمینه باید به خوزستان نگاه ویژه‌ای شود. وی ادامه داد: با این شیوه که به صنایع فعال در حوزه نفت هیچ پرداختی در قبال تولیداتشان انجام نمی‌شود، قطعا شاهد سونامی نابودی واحدهای تولیدی و صنایع کوچک فعال در این حوزه خواهیم بود. رئیس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه به مرور زمان شاهد تعطیلی واحدهای کوچک هستیم و با تعطیل شدن این واحدها - که بیشترین اشتغال نیز در آن‌ها وجود دارد- قطعا نرخ بیکاری استان سر به فلک خواهد کشید.



  کد خبر : 2720
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :